La Baixà del Bullent i la Volta ciclista a la Comunitat Valenciana provocaran restriccions de trànsit a Pego

En el cas de la cursa que té lloc al Parc Natural de la Marjal, a partir de les 12h, hora d’inici oficial, es restringirà al trànsit l’accés als voltants del riu. La cursa ciclista, a partir de les 13:30h., tallarà el trànsit per l’avinguda il·lustrat Joan Sala, passeig Calvari cap al Pla del Miserà i, en tornar, cap a les 15h., per l’entorn de la CV-700 i la ronda que connecta Pego amb l’Atzúbia i El Verger.
______________

Des de la Policia Local de Pego informen que este dissabte, 7 de gener, s’ajunten a Pego diverses activitats que provocaran una regulació especial del trànsit.

Al matí té lloc la Baixà del Bullent, que té l’hora d’inici oficial a les 12:00h al Parc Natural de la Marjal de Pego-Oliva. A partir d’eixe moment es restringirà l’accés de vehicles als camins que fiten amb el riu. Recorden que si es vol accedir a alguna de les casetes de la zona, caldrà fer-ho amb molta precaució per a evitar incidents. A més, destaquen que cal mostrar respecte per l’entorn natural pel qual transcorre esta divertida i original cursa.

Dissabte 7 de gener, passa per Pego la Volta ciclista a la Comunitat Valenciana. Este és el motiu pel qual està previst que, a partir de les 13.30h, es talle el trànsit per l’avinguda il·lustrat Joan Sala, passeig Calvari fins al Pla del Miserà.

A més, a partir de les 15h., tampoc es podrà circular per la CV-700 des de l’Atzúbia, l’avinguda Alcalde Fernando Alemany Ortolà. Especifiquen des de la Policia Local que no es podrà accedir al supermercat situat en esta via des de les 14.15h. També estarà tallada al trànsit l’avinguda Joan Carles I rei fins a la CV-700, direcció al Verger.

252 Visites