AutoTheme
   
Benvingut/da a Usuari anònim | Nou | Entra |
   
Escoltar amb el Windows Media Player  
Dijous, 09 de Setembre de 2010  03:58
  Escoltar amb el WINAMP
Entrar al compte




 


Heu oblidat la contrasenya?
No teniu compte? Demaneu-ne un

Menú principal

En línea
Tenim 4 visitants i 0 membres connectat/s.

Podeu entrar o registrar-vos aquí

 
El sorteig de Fitur de 8 allotjaments i 8 àpats a Pego i la Vall d’Ebo dóna alegries
Enviat per: Premsa a Divendres, 05 de Febrer de 2010 a les 13:08
Notícies a Ràdio Pego Fins a tres persones de València, Múrcia i Cantàbria reben la notícia de ser els afortunats per a passar una estada a Pego o la Vall d’Ebo de molt bon humor. Fins a vuit lots es van sortejar a Fitur a l’Estant de l’Oficina de Pego i les Valls per a promocionar l’activitat turística dels municipis, gràcies a una estreta col•laboració entre la Mancomunitat de Turisme i el sector turístic de la zona.

Recuperem Fitur perquè tot i el temps passat, avui hem conegut a tres de les persones que han guanyat una de les 8 estades de cap de setmana per a dos persones amb un dinar o sopar inclós en 8 allotjaments turístics de Pego i la Vall d’Ebo. Un sorteig que s’ha pogut dur a terme gràcies a la coordinació entre l’Oficina de Turisme i el sector turístic del municipi per a dinamitzar l’activitat turística del poble de Pego i per extensió de Les Valls, com explicava Pepa Sendra, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Pego.

En aquestes estades és important l’allotjament, però també la gastronomia que podran descobrir les persones que visiten Pego. Perquè ja se sap que moltes vegades a la gent se la conquesta per l’estómac. De fet, la regidora de Turisme afirmava que actualment la gent també “es meneja moguda per la gastronomia” i ací potser “la gastronomia té més atractiu que altres zones perquè Pego arreplega muntanya, arreplega mar i hi ha menjars que només es fan per ací com és l’espardenyà”.

Al voltant de 400 persones van voler participar en el sorteig de 8 estades de cap de setmana, gratuïtes, a Pego i la Vall d’Ebo, ja que comentava Mari Nieves Mayor, tècnica de turisme que “la gent, en estos moments, si li dones una estança de cap de setmana debades a qualsevol lloc, és el que a la gent li agrada”. Els afortunats han estat, majoritàriament de Madrid, però també trobem gent de Cantàbria o Múrcia, el que implica “una major difusió de la nostra zona”, apuntava la tècnica de turisme.

Carmina Dominguis contactava telefònicament amb tres de les persones afortunades, que es mostraven molt contentes i encantades amb el resulat del sorteig. Es tracta de Vanesa Gutíerrez, del Port de Sagunt; Pedro Pablo Navarro, Los Garres (Múrcia) i Yolanda Rodríguez, Cantàbria.

Sorteig Fitur d’Estances en allotjaments i restaurants de Pego i la Vall d’Ebo.

1- HOSTAL REIG - RESTAURANTE REIG
1- VANESA GUTIERREZ GINER. PTO DE SAGUNTO

2- INTERHOME-RESTAURANTE ZORRILLA
2- ROCIO ALCOLEA SANTAMARIA. MADRID

3- AMIGOS TURISMO RURAL - RESTAURANTE L’OM
3- YOLANDA RODRIGUEZ MARTIN.CANTABRIA

4- BELLA VISTA – RESTAURANTE RAFEL
4- OLIVIA CRUZ FERNANDEZ .MADRID

5- CA MASANET - BAR CAPRI
5- PEDRO PABLO NAVARRO LOPEZ. LOS GARRES-MURCIA

6- LES VICENTES - BAR L’ENTRA
6- MONICA PEREZ SERNA

7- HOTEL VALL D'EBO - BAR PLAÇA
7- ANA NAVARRO JIMENEZ. SEVILLA

8-APARTAMENTOS RURALES "LA LUZ DEL SUR" - BAR PISCINA
8- SANDRA RODRIGUEZ. ARGANDA DEL REY- MADRID

RESERVAS:

YOLANDA DEL ROSAL. NERJA (MALAGA)
RUBEN RUANO. MADRID



 
Web Ajuntament
Web Ajuntament

Enquesta

Consideres que les nits d'estiu són més caloroses que en els últims anys?

[ Resultats | Enquestes ]

Vots: 46


Notícies...

Notícies anteriors...
Notícies antigues

   
   
   
 
 Ràdio Pego - C/Sant Agustí 4, - 03780 Pego (Alacant)
Tel: 96.640.02.12 - e.mail: radiopego@pego.org